Friday, May 10, 2013

Stock Updated (Tudung)

Bismillah.

Baru sahaja selesai mengemaskini tudung2 yg masih ada dalam stok. Maklumlah. Sibuk. Line internet pun tak berapa cemerlang. Tengah upgrade katanya. Sabar sajela..-.-

Untuk makluman para pelanggan yg saya hormati sekalian, TUDUNG BAWAL PLAIN 55/60 insyaAllah ada, sekiranya ada permintaan. Tapi, harap kalian semua dapat bersama dengan saya dalam meningkatkan level kesabaran yg ada dalam diri ye sepanjang proses nak mendapatkan tudung ini. Sebabnya banyak masalah di pihak supplier. 

Dan, sekali lagi saya mahu ingatkan,  untuk tudung jenis ini, STOK HANYA AKAN DIAMBIL PADA HARI SABTU/AHAD SETIAP MINGGU. Harap maklum. Sekiranya terdapat kekangan di pihak kami, harap adik2 kakak2 semua dapat bersama-sama dgn saya utk bersabar. Sabar. Sabar. Sabar. :')

Buat masa ni, supplier dah kembali beroperasi. Jadi, sekiranya hendak membuat sebarang tempahan, boleh langsung sms/whatsapp 013 7458076. Kemungkinan mesej anda di fb tidak dilayan adalah amat tinggi dalam waktu2 begini. Sebab line slow dan exam is around the cornerrr..T____T


Bagaimana nak order?
- pm/sms/whatsapp
- nyatakan warna tudung yg diingini
- tunggu saya confirmkan stok dgn supplier
- sy akan maklumkan kpd anda sama ada tdg tersebut ada/tiada
- sila berikan details utk penghantaran (sekiranya stok ada)
- sabar dan tunggu stok diambil pd hujung minggu
- kami pos sekiranya stok sudah ada pd kami


Semoga mesej ini dapat difahami oleh semua. Selamat bergaya dengan mengekalkan konsep patuh syariat ye..Adios! :)








No comments:

LinkWithin

Lazada Malaysia