Thursday, February 21, 2013

Where Are You??

Bismillah.

Just a simple entry. Harapnya begitulah. Hehe.

Maaf, buat diri sendiri dan juga sahabat2 pembaca sebab dah lama yang sangat3 tak update blog. Nak kata bersawang, Alhamdulillah takde lah sawang sangat cz tak bersepah mana. Cehh. *ini semua poyo*

Kerja kita melebihi masa yg kita ada. Itu je yang mampu terucap. Selagi masih ada waktu yg kita boleh manfaatkan untuk kepentingan org lain dan diri sendiri, manfaatkanlah. Saya kata begini bukan sebab saya sentiasa beri manfaat kpd org lain. Saya ni selalu sangat memberi mudharat kepada diri sendiri. Kenapa?

Sebab dah tahu banyak tugas, banyak nak kena tanggung, tapi masih lagi leka. Masih rilex buat benda yg saya suka dan tinggal apa yg saya tak suka. Walaupun yg tak disukai tu pun AMANAH juga. Berat nanang dah ni. :(

Oh ya. Sekarang ni pun minat untuk mencari line internet di mana sahaja dah kurang. Saya perlukan semakphone sebutir untuk memudahkan urusan. Mudah2an semakfon yg saya request tu ada stok lagi. Pleasee. Saya dah penat nak fikir. Kesilapan org lain, kita yg teraniaya. Sabar dalam bersabar. Ingat mudah? Sabar saje lah. *sigh*

Okeh. Setakat itu dahulu. Akan update lagi kalau rajin tiba2 datang. Macam sekarang ni ha. ;p

Jaga diri baik2 semua. PRU dah dekat. Jangan lupa mengundi. Buat istikharah dulu awal2. Tak kisah lah nak pangkah siapa, yang PENTING pilih yang bawa Islam. Bukan yg hina dan rendah2kan Islam. Got it? Good. :)

May Allah bless u all!
Adios! ;)







No comments:

LinkWithin

Lazada Malaysia