Friday, December 18, 2009

hari ini aku gagal...

assalamualaikum..

huh..hari ini bersamaan 1 Muharram..sy gagal hari ni..=(
kenapa?

sebab...sy lom berjaya berubah!!..adoii...susah kan nak wat perubahan dlm diri..dan jika perubahan itu terlalu drastik,pon susah gak..

pada saya,perubahan yg sy ingin lakukan ni memang patut dilakukan..sy tak anggap ia perubahan yg drastik,cz..dah lama sy cuba!..huhu..

emm,setelah saya kaji semula,sy dapati sy sendiri tahu apa jawapan kpd kegagalan sy pd hari ini.
nak tahu?..hmmm...diri sendiri menjadi punca masalah..jadi dari kenyataan ini,dpt sy simpulkan bhw apa2 pun yg kita nak wat,kita nak decide,semuanya datang dari diri sendiri..kan?..macam yg sy kata,tak akan ada org yg boleh mengubah diri kita,melainkan diri kita sendiri yg mengubahnya..haa..betul kan?

kalau kita betul2 nak wat sesuatu,pasti kita kan dpt lakukannya..tp kalau apa yg kita nk lakukan tu tak sungguh2,bukan dtg dari hat yg ikhlas,hmm..mknanya,jd cam sy lah..
tapi takpe..masih ada waktu utk berubah!..yakin boleh!.....huhh..
stop typing~




diari pengarang : isyh3...camne la tu ek...?..

No comments:

LinkWithin