Friday, May 18, 2012

2 Years

Bismillah.


Emm..Bila musim kacau n serabut macam ni, memang banyak benda nak difikirkan. Benda2 yg tak patut pulak tu. Aishh. -,-

Jiwa kacau. Ye, sebab tak dekat dengan Yang Memegang jiwa seluruh manusia. Makin hari rasa makin jauh. Tuntutan nafsu lebih diikut berbanding tuntutan dan perintah Yang Mencipta nafsu.

Kejap2 usha blackberry. Kejap2 tengok koleksi fotografi oleh fotografer yg hasilnya comey2, cun2, cantik2. Kejap2 skroll2 facebook. (ok, kalau facebook, lama. Bukan sekejap2. -,-) Kejap2 surf Dena's blog and others yg..errr kawen awal. Fuhhh3. Semua tu....sepatutnya aku tak buat minggu exam ni. Haiya.

Cakap pasal 2 tahun lagi. Emm. Entahla. Sedih kalau difikirkan. :(

........

"kau tu setia sgt. Padahal kau mmpu dpt yg lebih baik".

Entahlah. Aku bukan siapa2. Mengharap pd yg tak sudi. Padahal dah ada yg sentiasa sudi utk kite berharap pada Dia.

Hmm. Dah la. Mengarut sokmo.

.......

Fikir pasal 2 tahun lagi. Tapi boleh ke kita pasti yg esok kita masih bernafas lagi? Wallahua'lam. :'(
Adios.




No comments:

LinkWithin