Friday, November 25, 2011

Sanah Helwah Jaja!

Assalamualaikum.

23 November 2011. Hari ni hari ulangtahun kelahiran Jaja yg ke-12. Dah besar budak ni. Besar lagi badannya. Haha ;p  Jangan marah Ja, nanti cepat tua. Kikiki.

Dia kata tak best sebab sambut birthday dalam musim exam. Currently dia ada peperiksaan SDEA (Sjil Drjh Enam Agama). Aku tak ambik exam tu dulu. Haha. Eh ye ke? Tak ingat lor. Yg aku ingat, aku tak sempat masuk Drjh 6 sekolah agama sebab habis tahun 5, aku naik Tingkatan 1 dan start berhijrah ke tempat jauh dari family. Sob3. Tp nasib baik aku pandai berdikari. Hehe. *muntah

Ok dah. Emm, kata Ummi, si Jaja ni suka sangat kalau org bagi hadiah kat dia. Bagilah apa pun, gembira bukan main. So Ummi kata jom pakat-pakat bagi hadiah. Semuanya Ummi yg support. Hehe. Aku tak dapat nak belikan pape, buatkan apam je. Itu pon sebab 2nd try punye, keras. haha XD


My handwriting. Boleh laa..-,-


Selamat Hari Lahir ke-12 Syaza Athirah!


Ops, koyak sikit. Hehe


Bukan main bergambor -.-


Nampak cantik. Lalala -.-



Ok.Sekian sahaja untuk hari ini.
Adios~





Diari pengarang : Perlu lebih banyak latihan. Chaiyok!

No comments:

LinkWithin

Lazada Malaysia