Wednesday, February 1, 2012

Buka Semula

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, masih dikurniakan nyawa sehingga ke waktu ini. Rasanya ini kali yg entah ke berapa kali saya tutup blog-bukak balik blog. Entah dah berapa banyak kali saya kata give up, malas, dll. Tapi? Rasa mahu berkongsi tu masih akan tetap ada. Huhu

Jadi, kepada kawan-kawan yg bertanya, maaf sangt sebab tiba2 private tanpa pemberitahuan. Haha. Koya yang amat. Macamlah ada org yang peduli. -,-

Dalam waktu private tu jugak, saya ada buat sikit renovation. Paling puas hati, tulisan utk blog post ni. It's awesome, and I like it! :) Terima kasih yang teramat sangat kepada Alieff Artwork yang sudi membalas mesej saya di fb waktu saya bertanya tentang tulisan ni. Nasib baik beliau sudi kongsi. Kalo idak, entah bilanya nak jumpa dgn tulisan idaman ni. :)

Terima kasih juga kepada kawan2 semua sebab masih sudi menyokong, sudi jadi silent readers, stalkers, pemberi komen, haters dll. Saya hargai sgt2. Sekurang2nya saya tahu yg saya tak sendiri. :)

Emm emm emm....apa lagi ye nak dibebelkan?  Dahla. Belum lagi ada mood yang selesa utk menaip, padahal dah banyak benda yg nak dikongsi ni. Huhu  Takpelah, kalau Allah beri kelapangan, insyaAllah kerja taip-menaip ni akan saya teruskan.

Lagi satu masalah baru yg baruuu je timbul, tentang encik laptop ni. Takkan lah saya kena korbankan RM200 ++ setiap tahun untuk baiki awak punya entah apa yang rosak ni, huh encik lappy? Awak tak kesian kat saya ke? -.-

Nasiblah. Nak cari pengganti, kena berkira-kira dan berfikir panjang dahulu. Aduii....Sabar je lah..Okeh, dah dah. Out dulu. Selamat memanfaatkan hari-hari anda dengan sebaiknya..:)

Sekian dahulu, adios~








Diari pengarang : Buntu yang perlu dibantu.

No comments:

LinkWithin

Lazada Malaysia