Sunday, April 18, 2010

Saya Jawab,Wahai Dr. Cinta!..

Salam Buat Semua!..:)...
bagaimana hari ini?Lebih baik dari semalam?..Harapnya begitulah..siapa yg tak ingin segalanya berjalan dgn lancar setiap hari..huu~

*sila check juga : Bagaimana Iman Anda Pada Hari Ini??....Allah..lemahnya daku..:(

[
Hari2 merupakan hari merefleksi diri!..]

hah,berbalik kepada tajuk asal..
*heh...Hari Sabtu (semalam)..sy telah mendapat notification dari seorang rakan [beliau juga seorang guru pelatih spt saya,sila jgn salah anggap..haha],namanya Dr. Cinta..:)..beliau telah men'tag' saya dlm satu entry beliau yg bertajuk "Tag Kamu"....

(err..nape skema sikit ayat2 saya nih?ehee..:p)

Hari ni barulah
my internet connection sedikit ok..dan m0od saya pun ok tuk menjawab tag anda wahai Dr.Cinta..^_^


1) Adakah anda rasa anda HOT?

Belum hot lagi..tunggu la tengah tengah hari sikit..pasti Hot yg sgt bahang!..ahakz..:p
(Jawapan sebenar : saya fikir saya biasa2 saja..hmm~)


2) Upload walLpaper laptop yang anda gunakan sekarang


3) Ceritakan pasal gambar di no 2

Kenapa HITAM??....nak habaq la nih..sedih sikit..:(...pada asalnya wallpaper saya juga normal seperti pengguna lappy yg lain..akan tetapi,gara2 encik Windows Update yg tak pernah jemu menjalankan tugasnya,lappy sy menjadi tidak ceria lagi spt dahulu..haha..bukan tak boleh nak letak wallpaper,but..sia2 saja la..nanti dia hilang balek....:(..saya mahukan Microsoft Office yg ori!...dah jumpe dah sebenarnya..tp?triple pack!..sy nak yg single la tokey..huu~

p/s : ade sesapa yg sudi bagi free??..heheh..:p


4) Bila terakhir anda makan Pizza?

2008,perhaps..haha..lama tak?..hmm..tu la first time and the last time..kat Pizza Hut laa..tah bila nak masuk lagi?..

tapi kan,kadang2 tu UMMI buat pizza kat umah..haha..tak ingat la bile last time?...ngee..:D


5) Lagu terakhir yang anda dengar?

Debu-Debu Dosa..haha...mane taknya..asyik mengadap my blog ni je..tu je la lagu yg selalu didengari..:)


6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

..:thinking:..kul berapa nk kembali ke Melaka?..hmm~


7) Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?

At home : Nadiah,kakak

Sekolah Rendah : Nadia

Sekolah Menengah : Nad (kawan2 + cikgu yg close with me),Nadia (cikgu2 saya)

Universiti Malaya : Nadia

IPG KPM : Nadia,Nadiah..

**sesungguhnya saya sgt suka org gunakan nama penuh tuk panggil nama saya..because nama merupakan satu doa!..:))..it’s bring a lot of meaning for me~


8) Tag lagi 3 orang

1. Balqis Shafiqa Jaafar

2.Encik Pena Berkala

3.Nurul Harnani Kasmari


9) Siapakah orang no 1 kepada anda?

Balqis Shafiqa Jaafar : follower yg tak pernah jemu communicate dengan saya,since I’ve being her first follower until now..:)

p/s : Moga ukhwah berkekalan!..^_^


10) Katakan sesuatu kepada orang no 2

Encik Pena Berkala,terima kasih kerana selalu memberi komen!..:)


11) No 3 ada hubungan dengan siapa?

I guess...hmm..macam ada jek..hik2..:p

(maap ye kak Nani,jika salah meneka!.hihi..:p)


Fuhh..wa akhiran!..:)

Seronok jawab soalan dari Dr. Cinta nih..haha..:p

p/s : Kepada yg di'tag',terpulang kpd diri masing2 sama ada untuk menjawab tag ini atau tidak mahu..:)..sekadar suka-suki...hehe


diari pengarang : release tension sat..

6 comments:

Nanie said...

HAI sis nadiah.. thanx tag sis.. hehe

salam ukhuwah ye cik adik syg..

Bintu Sazali said...

salam ukhwah juga...:)
selamat berblogging dgn jayanya!..^_^
sbnarnya rasa teruja sgt ngan blog akak...chantek!..:thumbsup:..

Nanie said...

pheeeewit.. tq2..

cntek ke? simple aje la cik adik.. nanti bule la ajr sis... coz bru sbln blogging ni.. wee~~

Bintu Sazali said...

ajar kak nani??silap ni..hehe...sy teringin nak mintak tunjuk ajar akak..cute blog la sis!..colourful!..:thumbsup:..:)

Nanie said...

alahai.. tu bese je.. adik punye pun nice taw.. yg penting byk info.. gud blog..

Bintu Sazali said...

komen membina!..thankz a lot sis!..:))

p/s : tag akak tu,insyaALLAH dlm masa terdekat sy jawab..:)

LinkWithin

Lazada Malaysia