Sunday, June 13, 2010

Penat + Pening..Anyone Can Help Me?....huhu~

Maaf,buat viewers sekalian...

Fenin sudah dengan semua ni..

Dari kerja sekecil semut,tertukar menjadi sebesar gajah..alahai...

Tak sedap mata memandang...Langsung tak memikat hati saya.

Dah tu,nak wat camna lagi?..Camne ni ye?....:(

Tukar layout,template baru..Tapi serabai lagi..

Haiyaa....~


Sebarang komen dan pendapat dialu-alukan...

Arigato wa syukran and terima kasih!..:)



diari pengarang : Nak tido! Nak tido!!..Tak boleh tido,selagi belum kemas semua ni!..

6 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

okeh je tgk..not bad .

klu yg pink yg lama dlu mmg npk serabut..yg pntg jgn letak widget byk2..hihi..nti lbt la nk loading

Bintun Sazali said...

thankz kak!!....mata suda merah..tahan jek..ngah kemas segala sawang..hahha..macam bersihkan rumh @ buat rumah baru..:p

thankz for ur support!..:)

penaberkala said...

sama la, lama dah tak jenguk sini
macam dah berubah, cat dah bertukar kaler nampak,haha

Bintun Sazali said...

penaberkala> haha...bukan apa..bosan..pening pun ada jugak,bila tgk wrna dulu cm serabut..:p

cuba nmpak lebih matang kot?.hehe~

BalqisShafiqa said...

salam sis,
okey templete ni.
qis buat templete baru juga.
baru puas hati.
selepas hampir 300 kali cuba.

pakai yg dunlod punya tu,mmg susah.
dah tahu baru best.

Bintun Sazali said...

BalqisShafiqa> betul!..penat tau bersengkang mata cari template+layout yg mungkin berkenan di mata..masalahnya payah sgt.dah berap byk kali,sy pun tak sempat nk kira.haha..:p

last2 guna apa yg tersedia je..hilang sakit kepala..^^

LinkWithin